Vitaelife Pharma Omega 3 – vélemények, ár, ahol vásárolni mennyit költségek

[Total: 0    Average: 0/5]

Az Omega-3 az egyik legfontosabb anyagok, amelyek segítenek, hogy továbbra is egy személy egészséges, fiatal és tele van energiával. Nem szintetizált a szervezet – személy kapja az egyetlen étkezés. Az omega-3 zsírsavak hatnak a sejtek szintjén. Ezek védik a sejteket a korai öregedés, segít a lipid metabolizmust szabályozó. A napi étrend tartalmaz minimális összeget. Ezek hiánya teszi ki pótlás vagy kiigazítás az áramellátás.

Omega-3 többszörösen telítetlen zsírsavak (PUFA-k) lényeges zsírok – egyedül az emberi szervezetben ezek nem termelt. A legfontosabb közülük:

  • DHA (DHA) – DHA. Szükséges a normális működését az agy, a felelős a formáció és az egészséges idegrendszer.
  • EPA (EPA) – eikozapentaénsav. Segít szállítani lipidek, serkenti az immunfolyamatok, növeli a szervezet ellenálló képességét a vírusok és fertőzések.
  • ALA (ALA) az alfa-linolénsav. Pótolhatatlan asszisztens elleni küzdelemben a káros koleszterin szintjét. Segít megbirkózni a stresszes helyzeteket, normalizálja a vérnyomást, javítja a feltétele a körmök, a bőr, a haj.

A tartalma

Hasznos tulajdonságai

Az omega 3 előny nem vitatható, még képviselői a hagyományos orvoslás. Ez egyike azon kevés étrend-kiegészítő, amely ajánlani betegek az orvosok magukat.

  1. termelésének stimulálására hormonok, részt vesz a legtöbb celluláris biokémiai reakció s.
  2. Rendszeres használata csökkenti az összeget a káros koleszterin a szervezetben, a kialakulásának esélyét súlyos szívbetegség és a stroke csökken.
  3. A többszörösen telítetlen zsírsavak omega-3 esszenciális a férfiak – szintéziséhez szükséges hím sejtek és agyi neuronok.
  4. Csökkentett érzelmi, lelki stressz növeli a szerotonin termelése. Csökkent a kialakulásának valószínűségét a depresszió.
  5. segíteni a hormonok szintézisét és a szteroidok.
  6. Hozzájárulás a oxigénellátását szövetek miatt részvétel a folyamatokban való szállítására.
  7. Jó hatással van a szívre, a kontrakciós aktivitás.
  8. Közös szövetek egyre rugalmas. Csökkenti a súlyosságát fájdalom betegségek az ízületek.
  9. kialakulásának megelőzése allergiák, autoimmun szisztémás betegségek, intenzitásának csökkentésére gyulladásos folyamatok.
  10. Rendszeres fogyasztása pozitív hatással van a memóriára, a figyelem.
  11. állapotának javítása a bőr, haj, köröm.
  12. Növeli az immunitást.
  13. Növeli a szervezet ellenálló képességét a stresszel, fizikai és mentális stressz.
  14. Csökkent a kortizol termelését.
READ  Green Spa - vélemények, észrevételek, ár, fórum, hogyan kell használni?

thete brbe bodybuider1 Vitaelife Pharma Omega 3   vélemények, ár, ahol vásárolni mennyit költségek Az omega-3 és sportolók számára – kötelező kiegészítésében napi étrendet. Rendszeres fogyasztása csökkenti a vér viszkozitását, normalizálja a vérnyomást. Meg kell erősíteni a vérerek, szív állítsa könnyebb. Csökkenti a nyugalmi időszak intenzív edzés után. Javított válasz, gyorsabb erősebb, nőnek sovány izomszövet. Jobb kalcium felszívódását, csökkenti a szintjét a pszichés stressz a képzés során.

A tartalom a termékek

Mivel testünk ezeket a savakat nem szintetizált, meg kell venni a diéta élelmiszerek, amelyek omega-3. Ezek mind a növényi és állati eredetű táplálékot. Fő élelmiszer omega-3-at:

  • Tengeri és zsíros tengeri halak (különösen a kicsi, ami az alján a tápláléklánc: szardellát, makréla, a hering és szardínia, és a pisztráng, a foltos tőkehal, tonhal);
  • Algák;
  • A húst a vadon élő állatok;
  • Mustár, camelina és a lenmagolaj;
  • spenót;
  • A levelek porcsin;
  • Chia.

A tartalmat az omega-3 a len olaj és zsírsav-szardínia különösen magasak. Ez a két termék lehet tekinteni, mint Bajnokok a tartalom a zsírsavak omega-3. De könnyen eltörhet, használhatatlanná válnak hatása alatt a hőmérséklet, a fény, a levegő. Ezért a preferencia sózott, pácolt hal, nyers saláták növényi olajat. Ha dió, mint a forrása az omega-3 nem ajánlott előre kisütjük.

A napi ár

Ami a napi adagot az orvos véleménye eltérnek. Egyesek úgy vélik, a leghatékonyabb alacsony dózisú omega-3 mennyisége 0,5 és 2 gr. egy nap. Mások úgy vélik, hogy a szervezetnek szüksége van több esszenciális zsírsavak – legfeljebb 1 gramm minden testzsír százaléka.

Az optimális napi norma az omega-3 szerint a legtöbb orvos, 1-2 gramm adagonként legfeljebb naponta háromszor, azaz 3 és 6 gramm naponta. Az ajánlott napi dózis függ a felvétel céljából.

  • megelőzése, csökkentése a koleszterinszint. Vegyünk kis adagokban 1,5 gramm naponta.
  • Omega-3 a testépítésben. Használt gyorsabb felvételét izomtömeg. Akár 3 gramm naponta.
  • Súgó fogyás. Normalizálását anyagcsere naponta 3-4 gramm naponta.

A kardiológusok ajánljuk az egészséges felnőtt ember számára a megelőzés a szívbetegség, hogy 300 mg omega-3. Emberek a koszorúér-betegségben az ajánlott dózis növelhető, hogy 1 gramm. Vegye megszakítás nélkül.

READ  A khôl és használatának titkai

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   vélemények, ár, ahol vásárolni mennyit költségek Fontos! Az Europen egészségügyi minisztérium azt javasolja a megfelelő bevitele, hogy nem több, mint 1 g omega-3 naponta.

Hogyan kell szedni az omega-3

A pontos utasítások megtalálható a csomagoláson egy adott gyógyszer. Elérhető Omega-3 kapszula, legalábbis – folyékony formában. A hatóanyag mennyiségét per egyetlen dózis függ az előállítás módszere és annak adagolási.

kapszulák, ha figyelembe mosott le sok tiszta vízzel. Vegye egyidejűleg étkezés közben, vagy fél órával étkezés után. Attól függően, hogy a személy állapota, célja-bevitel és a hatóanyag adagjait beadott 2-6 kapszula naponta.

A túladagolás az omega-3 nagyon ritka. A túladagolás tünetei – hányinger és hányás, fájdalom a gyomor és a hasnyálmirigy, gyomorpanaszok, hasmenés. De még nem túladagolása omega-3 okozhat nemkívánatos hatásokat. Kimondva hashajtó hatása van. Vannak panaszok az ízét a hal szájában. Ritka esetekben vannak allergiás reakció s.

A főbb kábítószer

Kiegészíti omega-3 get különböző módon. A gyógyszertárakban megtalálható többféle étrend-kiegészítők.

  • A természetes halolaj-koncentrátum. Acid tartalmazza a trigliceridek formájában.
  • Finomított halolaj. Acid a feldolgozás formájában etil-észterek. Ezek a gyógyszerek nem túl hatékony. Néhányan ott, de kicsi.
  • visszaállt trigliceridek. Előállítva finomított halolaj átvitelével zsírsavak alkotnak trigliceridek.
  • Krill olaj és zöldkagyló-. A meglehetősen nagy mennyiségű foszfolipidek és trigliceridek.
  • Olaj algák. Magasabb trigliceridek koncentrációja képest halolaj.
  • Szubkután zsírt a tömítés.
  • Növényi készítmények. Get főleg lenmag, dió, Chia mag.

Hasznos kiegészítők mind kivétel nélkül, de ezek emészthető a szervezet különböző módon.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő gyógyszer

Nem szabad összetéveszteni a gyógyszer, figyelmesen olvassa el a készítmény és utasításokat. Kérjük, vegye figyelembe a következő pontokat.

  1. Válassza ki a kiegészítőket, amelyek túlnyomó EPA és DHA. Ezek sokkal előnyös a szervezetben.
  2. A mennyiségű sav a kapszulában. Ez jobb, hogy készítmények magasabb koncentrációban.
  3. Form. Kiegészítők formájában etil-észterek (EE) felszívódnak rosszul. Ez jobb, hogy előnyben alapuló termékekre szabad zsírsavak, trigliceridek, foszfolipidek. A készítmény, akkor azok a FFA, TG, kérem.
  4. Vitamin E. pótlást E-vitamin jobban felszívódik, és hosszabb worknot.
READ  Purefit KETO - vélemények, észrevételek, ár, hol lehet megvásárolni

A legjobb Kiegészítés – halolaj. Hatékonyabb olaj kagyló vagy krill – a gyógyszertárak ritkák.

Ellenjavallatok

Annak ellenére, hogy a hasznos tulajdonságai omega-3, van egy pár ellenjavallat. Meghozatala előtt arról kell győződnünk arról, hogy van nekik:

  • feleslegét D vitamin bevitel és a kalcium.
  • Allergiás halolaj.
  • gyulladás, epekő.
  • A veseelégtelenség.
  • Zavarok a pajzsmirigy.
  • aktív formája a tuberkulózis.

Más esetekben kiegészítés zsírsavak fog csak előnyöket. Ez a kiegészítés nem egy felvételi. Ahhoz, hogy stabil eredményeként szükség van, hogy a halolaj, vagy egy másik gyógyszerrel együtt omega-3 rendszeresen.

Kelemen Gréta
About Kelemen Gréta 327 Articles
"Kevesen ismerik az igazi Kelemen Gréta-t, de a legfontosabb két dolog, amit tudni kell, hogy az optimista és precíz, természetesen barátságos, szemlélődő és racionális, de kisebb dózisokban, és gyakran elkényeztetik a nem érzéketlen szokások is. Az optimizmusa azonban, amiért gyakran imádják. A barátok gyakran számítanak róla és romantikus természetükre a szükség idején. Persze senki sem tökéletes, és Bogdánnak számos hibája van. A tisztesség és az instabilitás hajlamos az úton járni, bár inkább személyes szinten, mint mások számára. Szerencsére a pontossága általában ott van, hogy enyhítse a fújásokat."