A hajbeültetés története és lehetőségei

[Total: 0    Average: 0/5]

Hogyan növelhető egy üzlet látogatottsága?

A kirakat átrendezése, a megvásárlásra kínált termékek elhelyezése, az alkalmazottak öltözetének igényessége és ápoltsága: mindez szorosan hozzá tartozik ahhoz a képhez, amely az érkező vendéget fogadja egy szalonban vagy egy parfümériában. Az üzleti siker szempontjából egyáltalán nem mellékes dolgok ezek. Íme hát néhány ötlet és jó tanács, amelyek segítségével egy kis színt vihetünk szalonunk életébe ebben a gazdaságilag nehéz időszakban.

Rossz idők járnak a gazdaságra, stagnáló, sőt nyugodtan mondhatni, válságos időszak előtt állunk – halljuk nap mint nap a médiából, és erről beszélünk személyes ismerőseink körében is. Szalonunknak azonban nem szabad tükröznie a pesszimista közhangulatot, sőt, éppen ellenkezőleg: lendületet és újult erőt kell adnia a fáradtan, stresszesen, lehangoltan érkező, megviselt vendégeknek is.
Egy szalon, egy üzlet fejlődésének szempontjából vannak kiemelt fontosságot élvező tényezők, amelyek meghatározóak lehetnek abból a szempontból, hogy milyen benyomást kelt az intézmény az ügyfélben. Ilyen például a szalonnak otthont adó épület homlokzatkialakítása, a kirakat igényessége, a termékkínálat, az üzletbe belépő vendég fogadásának körülményei, a megvásárolható termékek elrendezése, a helyiségek megvilágítása, az alkalmazottak öltözéke, megjelenése és kommunikációja. A bevétel növelését alapvetően meghatározó három alapszabályt mindenkinek érdemes jól a szívébe vésnie:
• Az üzletbe betérő vendég azért jön, hogy vásároljon, vagy igénybe vegyen egy-egy kezelést. Ha a kínálatunk szűk, a fogyasztás is csak ennek megfelelő mértékű lehet.
• Az üzleti életben minden hiba végső soron az üzlettől való elesést jelentheti, ezért fontos, hogy ne csak az értékesítésben, hanem szalonunk tevékenységének valamennyi részterületén kifogástalan minőségű legyen az elvégzett munka.
• Soha ne feledkezzünk meg a jól ismert, klasszikus alapszabályról: az ületben a vendég az úr!

READ  Heart Tonic - ár, szirup, szívbetegség, ahol vásárolni,

A KÖNNYŰ MEGKÖZELÍTHETŐSÉG

A szalon látogatottsága szempontjából kitüntetett szerepe van az üzlet elhelyezkedésének. Fontos, hogy jól megközelíthető és észrevehető legyen, akár gyalog, akár autóval érkezik a vendég. A belvárosban, ahol kisebb „rálátásunk” van az épületekre, lévén hogy egymáshoz közel épültek a házak és kevesebb a perspektívát nyitó szabad tér, a szorosan egymás mellett elhelyezkedő üzletek közül egy-egy jól megválasztott színnel tűnhet ki legkönnyebben a mi szalonunk. (Ez persze semmiképpen sem azt jelenti, hogy valami „messziről ordító” színt kellene választanunk… A jó ízlés a színválasztásban nagyon fontos!)

Kelemen Gréta
About Kelemen Gréta 327 Articles
"Kevesen ismerik az igazi Kelemen Gréta-t, de a legfontosabb két dolog, amit tudni kell, hogy az optimista és precíz, természetesen barátságos, szemlélődő és racionális, de kisebb dózisokban, és gyakran elkényeztetik a nem érzéketlen szokások is. Az optimizmusa azonban, amiért gyakran imádják. A barátok gyakran számítanak róla és romantikus természetükre a szükség idején. Persze senki sem tökéletes, és Bogdánnak számos hibája van. A tisztesség és az instabilitás hajlamos az úton járni, bár inkább személyes szinten, mint mások számára. Szerencsére a pontossága általában ott van, hogy enyhítse a fújásokat."

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*